Inbjudan till SSA årsmöte 2015

Hej!

Nu är det hög tid att Swedish surfing association håller sitt årsmöte; lördagen den 11:e april kl 18 på Butiken FahlénSurf i Varberg.

Du som löste medlemskap i SSA under perioden 16:e mars 2014 och 31:a januari 2015 och har därför rösträtt på mötet. Dvs du har möjlighet att påverka vilka som ska sitta i förbundets styrelse samt även påverka hur styrelsen ska jobba för att utveckla svensk surfing.

Dels kan du rösta genom att själv delta på årsmötet i Varberg, men om du inte har möjlighet att delta så kan du ”poströsta” på vilka du tycker ska sitta i styrelsen. All nödvändig dokumentation finns nedtill.

Jag bifogar även valberedningens förslag till styrelse samt en fullmakt som du kan använda för poströstning. Kom ihåg att du måste bifoga en kopia på din legitimation för att din röst ska gälla. Antingen så röstar du enligt valberedningens förslag eller så skriver du in egna förslag på personer som du tycker ska sitta i SSAs styrelse. Din poströst måste vara oss tillhanda via e-post senast kl 10 lördagen den 11:e april och via fysisk post senast fredagen den 10:e april. E-postadress och fysisk adress finns angiven i kallelsen.

Aloha!
Nick Holmgren
Ordförande Swedish surfing association

Verksamhetsplan 2015

Fullmakt-val-av-styrelseledamöter-revisorer-valberedning-SSA-Årsmöte-2015-04-11

DAGORDNING-SSA-årsmöte-2015

Kallelse-SSA-Årsmöte-2015-04-11

valberedning

Posted in SSA.

One Comment

1. Tjenare Nick,
    inte säker på om jag pröjsat… Tror det men….
    Kan du kolla på något sätt?
    Hur som helst så skulle jag vilja vara medlem under 2015 i a f:-)
    Reg. på hemsidan eller?

Cheers,